Onze tarieven zijn heel transparant! Alleen dat wat je verbruikt daar betaal je voor, logisch toch? Zo groeit de administratie met jouw onderneming mee!
Onze Tarieven en wat kun je van ons verwachten?
150 in- en verkoopfacturen
200 in- en verkoopfacturen
250 in- en verkoopfacturen
300 in- en verkoopfacturen
vanaf 500 in- en verkoopfacturen
PRIJSOPGAVE OP MAAT
STARTENDE ONDERNEMER?
Doorlopende deal voor de Startende Ondernemers! Meld je aan en ontvang de eerste 3 maanden 10% starterskorting op je abonnement.
WAT KUN JE VAN ONS VERWACHTEN
Geef in het formulier aan welk soort onderneming en administratie je nu hebt zodat wij bij een prijsopgave hiermee rekening kunnen houden. Met dit formulier kunnen wij je een richtprijs aangeven en zie je direct dat wij met heldere tarieven werken. Je krijgt geen verrassingen achteraf en alles is inclusief.
DIT VRAGEN WIJ VAN JOU
Zakelijke rekening bij de Rabobank, ING of ABN, BUNQ of KNAB met bankkoppeling, digitale in- en verkoopfacturen in pdf uploaden in de cloud, reguliere BTW regeling.
DIT KRIJG JE VAN ONS
Inrichten (salaris) administratie (uiteraard zonder opstartkosten). Het verwerken van de inkoopfacturen, verwerken van de verkoopfacturen, verwerken van de bankmutaties, opstellen en indienen btw-aangifte, opstellen jaaraangifte, opstellen en indienen IB-aangifte voor jezelf en voor je partner, inzicht in crediteuren en debiteuren, inzicht in tussentijdse cijfers, correspondentie belastingdienst inzake de lopende administratie.
SALARISADMINISTRATIE
Per werknemer met vaste uren per maand kost dit je slechts € 9,95 per loonstrook. Heeft jouw werknemer variabele uren, dan is dit € 14,95 per loonstrook.
DEBITEURENADMINISTRATIE
Wij kunnen ook de volledige debiteurenadministratie voor je verzorgen, inclusief de wettelijk vereiste 14 dagenbrief. Indien jouw klant niet binnen de gestelde termijn betaald, wordt er automatisch en kosteloos een incassoprocedure opgestart. Hierdoor heb je geen aparte deurwaarder meer nodig om jouw openstaande vorderingen te incasseren!
BUITENGERECHTELIJKE EN GERECHTELIJKE INCASSOSERVICE
Daarnaast zijn wij een landelijk werkend full-service incassokantoor en verzorgen het volledige incassotraject van buitengerechtelijke tot en met gerechtelijke procedure. Hierdoor heb je geen aparte deurwaarder meer nodig om openstaande vorderingen te incasseren! Indien wij jouw gehele administratie verzorgen betaal je in het buitengerechtelijke traject geen dossier- en of andere kosten! Ben je een kleine of startende ondernemer en wil je graag meer weten over ondernemen? Klik op deze link en lees je in! Heb je nog verdere vragen, neem contact met ons op!
Je pakket op maat, wel zo handig!
We kunnen eventueel ook bij jou op locatie laten zien hoe het werkt,
geheel vrijblijvend natuurlijk. Je krijgt meteen advies over hoe je tijd
kunt besparen op je administratie.
Een professioneel administratiekantoor die zeer klantvriendelijk te werk gaat. Top service, altijd alles tijdig op orde.
Toen ik als beginnende zzp’er aan de slag ging had ik veel vragen over bijvoorbeeld salaris en belasting aangiftes. Wat moest ik wanneer doen? Ik had zelfs vragen over computer programma’s om je administratie op orde te houden. Maar ook had ik vragen als , hoe kan ik omgaan met mensen die hun factuur niet betalen? Welke stappen moest ik dan ondernemen? Vragen die prima en snel beantwoordt werden door Raymond en Nancy. Geen vraag was te gek. Ze waren echt mijn steun en toeverlaat. Duidelijke en heldere afspraken. Ik raad ze dan ook echt aan!
Goede, deskundige en vriendelijke mensen. Zeer goed duidelijke service en betrouwbaar!!!
Een goede plek om stage te lopen waar ze je een heel breed pakket kunnen aanbieden.
Jammer dat ik maar 5 sterren kan plaatsen want Hilger Administratie verdiend er nog meer, betere boekhouder kan je je niet wensen, staat meteen voor je klaar en bekijkt meteen alle mogelijkheden om je zo goed mogelijk te helpen, in 1 woord topppp!!! Hilger Administratie bedankt voor alles!!!!
Zijn zeer kundig in hun werk en zeer behulpzaam. Top bedrijf
Leerzame stage gehad
Top bedrijf !
Elke ondernemer heeft een boekhouder nodig, niet elke boekhouder werk zo goed als Hilger Administratie. Klantvriendelijk staat bovenaan bij hun, achtervolgd door punctualiteit.
Bij Hilger Administratie/Incasso al jaren mijn boekhouding en incasso bureau. Door een ongeluk is bedrijf helaas moeten stoppen. En zelfs na dat ongeluk helpen ze me nog met advies maar je bij grote bedrijven een hoop euro’s voor moet betalen. Maar we laten onze belasting aangiften nog steeds door hun doen. Vanaf dag 1 al meteen een goede ervaring met de incasso die hij doet zat bij een grote incasso bureau en na 5 jaar nog geen cent gezien. Raymond kreeg zijn eerste incasso en binnen een maand kreeg ik de eerste betalingen al binnen. Ook de boekhouding werd perfect gedaan zelfs de fouten van de vorige boekhouder hebben ze aan het licht gebracht. Ik kan alleen maar aanbevelen super mensen die met je meedenken en hart van goud hebben. Wij hebben al gezegd als ik na mijn revalidatie weer een zaak opstart zijn zij degene die onze boekhouding wederom mogen doen. Dus zoek je een goed boekhouder die alles wettelijk ook nog goed uit zoekt en niet zomaar wat zegt of roept. Dan zit je bij Hilger Administratie aan het goede adres. Top ga zo door. Groetjes Mark en Marion voormalig Verkeersschool Pothoven
Ray, top gedaan!! Dankjewel voor de goede communicatie en het uitstekende verzorgen van onze administratie.
Eerlijk, direct en zeer open erg prettig om mee samen te werken
Altijd onze aangiftes tijdig en zeer correct ingediend voor ons restaurant! We zijn blij dat we er toch voor gekozen hebben om over te stappen naar Hilger Administratie
Hilger Administratie doet al jaren alle incassozaken voor ons bedrijf en dat naar volle tevredenheid! Voorop staat het behoud van onze klantrelatie tijdens de incassoprocedure. Top bedrijf en wij kunnen Hilger Administratie aan elke ondernemer aanraden. Afwikkeling is altijd correct en punctueel. Voelt altijd goed om hiermee zaken te doen.
Wat ik van Raymond vindt, hij is voor zijn familie, vrienden en zijn cliënten in zijn professionele deskundigheid, hij geen blad voor zijn mond houdt, rechtuit is en je hem 100% kunt vertrouwen. Zich in een opdracht vastbijt en daarbij spreekwoordelijk over lijken gaat. Wat je wel in je moet hebben, een goede deurwaarder, incassant, advocaat, bewindvoerder en administratieve Willie wortel aan te kunnen bieden binnen je onderneming.
Wij raden elke ondernemer aan om met Hilger Administratie zaken te doen. Top service Ray! Altijd alles tot in de puntjes geregeld voor onze rijschool, taxibedrijf en privé.
Super vriendelijk, behulpzaam ook als je net startende bent, helpen hun je goed verder. De service is dus meer dan alleen boekhouding. Eerlijkheid word daar altijd geboden. Echt een aanrader voor iedereen die onderneemt.
Top bedrijf. echt een aanrader voor iedereen die professionele ondersteuning zoekt!
Als je het echt even niet meer weet ,wees dan niet getreurd en klop aan bij Hilger Administratie alles word heel duidelijk uitgelegd en de administratie is altijd op tijd binnen . Zeker aan te bevelen! Top! En bedankt!
Ontzettend goede begeleiding van Hilger Administratie gehad om als startende ondernemer aan de slag te gaan.
Super goede service met een top communicatie en afhandeling. Zeker een aanrader
Ontzettend fijne samenwerking. Wij raden dit bedrijf aan. Is heel professioneel.
Zeer vriendelijk, perfecte uitleg gekregen, en zeer kundig!
Wij zijn erg tevreden over het bedrijf Hilger Administratie. Iedere keer opnieuw weten zij ons vakkundig te helpen. Wij kunnen dit bedrijf alleen maar aanbevelen.
Zeer kundig en helpen altijd snel bij vragen die ik heb.
Zeker een aanrader , fijne service
In een woord top!
Goede boekhouder met verstand van zaken, afspraak aanbevolen.
Super vriendelijk en goede startersbegeleiding.
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
5 Sterren beoordeling op Google Maps
Bent u voornemens om zich te laten inschrijven bij de Kamer van Koophandel als startende ondernemer, of denkt u er wel eens over om over te stappen van uw huidige boekhouder naar een kantoor die wel een sparringspartner voor u is met een persoonlijke benadering? Dan komen wij graag met u in gesprek. Dit is het moment om deze stap te zetten. Wij zijn door Exact gecertificeerd Cloud Accountant.