Onze tarieven zijn heel transparant! Alleen dat wat je verbruikt daar betaal je voor, logisch toch? Zo groeit de administratie met je onderneming mee!

Onze Tarieven en wat kun je van ons verwachten?

50 in- en verkoopfacturen

4995per maand

100 in- en verkoopfacturen

5995per maand

150 in- en verkoopfacturen

6995per maand

200 in- en verkoopfacturen

7995per maand

250 in- en verkoopfacturen

8995per maand

300 in- en verkoopfacturen

9995per maand

PRIJSOPGAVE OP MAAT

STARTENDE ONDERNEMER?

Doorlopende deal voor de Startende Ondernemers! Meld je aan en ontvang de eerste 3 maanden 25% starterskorting op je abonnement.

WAT KUN JE VAN ONS VERWACHTEN

U heeft hier de mogelijkheid om aan te geven wat voor soort onderneming en administratie u nu heeft zodat wij bij een prijsopgave hiermee rekening kunnen houden. Met dit formulier kunnen wij u een richtprijs aangeven en u zult zien dat wij een met heldere tarieven werken, geen verrassingen achteraf en alles inclusief.

DIT VRAGEN WIJ VAN JOU

Zakelijke rekening bij de Rabobank, ING of ABN, machtiging bankkoppeling, digitale in- en verkoopfacturen in pdf uploaden in de cloud, reguliere BTW regeling.

DIT KRIJG JE VAN ONS

Inrichten (salaris) administratie (uiteraard zonder opstartkosten). Het verwerken van de inkoopfacturen, verwerken van de verkoopfacturen, verwerken van de bankmutaties, opstellen en indienen btw-aangifte, opstellen jaaraangifte, opstellen en indienen IB-aangifte voor jezelf en voor je partner, inzicht in crediteuren en debiteuren, inzicht in tussentijdse cijfers, correspondentie belastingdienst inzake de lopende administratie.

SALARISADMINISTRATIE

Per werknemer met vaste uren per maand kost dit je maar € 9,95 per loonstrook, heeft uw werknemer variabele uren, dan is dit € 14,95 per loonstrook.

DEBITEURENADMINISTRATIE

Wij bieden u de mogelijkheid om ook door ons de volledige debiteurenadministratie te laten verzorgen inclusief de wettelijk vereiste 14 dagenbrief. Indien uw klant niet binnen de gestelde termijn betaald, wordt er automatisch en kosteloos een incassoprocedure opgestart. Hierdoor heeft u geen aparte deurwaarder meer nodig om uw openstaande vorderingen te incasseren!

BUITENGERECHTELIJKE EN GERECHTELIJKE INCASSOSERVICE

Daarnaast zijn wij een landelijk werkend full-service incassokantoor en verzorgen het volledige incassotraject van buitengerechtelijke tot en met gerechtelijke procedure. Hierdoor heeft u geen aparte deurwaarder meer nodig om uw openstaande vorderingen te incasseren! Indien wij uw gehele administratie verzorgen betaalt u in het buitengerechtelijke traject geen dossier- en of andere kosten! Ben je een kleine of startende ondernemer en wil je graag meer weten over ondernemen? Klik op deze link en lees je in! Heeft u nog verdere vragen, neem contact met ons op!

Je pakket op maat, wel zo handig!

We kunnen eventueel ook bij jou op locatie laten zien hoe het werkt,
geheel vrijblijvend natuurlijk. Je krijgt meteen advies over hoe je tijd
kunt besparen op je administratie.
  • Het is gebruikelijk dat wij dan ook je jaarrekening (indien verplicht)
    en inkomstenbelasting voor jou en je partner regelen,
    dan komt er € 10 bij je pakket.