Onze tarieven zijn heel transparant! Alleen dat wat u verbruikt daar betaalt u voor, logisch toch? Zo groeit de administratie met uw onderneming mee!

Onze Tarieven en wat kunt u van ons verwachten?

150 in- en verkoopfacturen

7995per maand

200 in- en verkoopfacturen

8995per maand

250 in- en verkoopfacturen

9995per maand

300 in- en verkoopfacturen

10995per maand

vanaf 500 in- en verkoopfacturen

14995per maand

PRIJSOPGAVE OP MAAT

STARTENDE ONDERNEMER?

Doorlopende deal voor de Startende Ondernemers! Meld je aan en ontvang de eerste 3 maanden 10% starterskorting op je abonnement.

WAT KUN JE VAN ONS VERWACHTEN

U heeft hier de mogelijkheid om aan te geven wat voor soort onderneming en administratie u nu heeft zodat wij bij een prijsopgave hiermee rekening kunnen houden. Met dit formulier kunnen wij u een richtprijs aangeven en u zult zien dat wij een met heldere tarieven werken, geen verrassingen achteraf en alles inclusief.

DIT VRAGEN WIJ VAN JOU

Zakelijke rekening bij de Rabobank, ING of ABN, BUNQ of KNAB met bankkoppeling, digitale in- en verkoopfacturen in pdf uploaden in de cloud, reguliere BTW regeling.

DIT KRIJG JE VAN ONS

Inrichten (salaris) administratie (uiteraard zonder opstartkosten). Het verwerken van de inkoopfacturen, verwerken van de verkoopfacturen, verwerken van de bankmutaties, opstellen en indienen btw-aangifte, opstellen jaaraangifte, opstellen en indienen IB-aangifte voor jezelf en voor je partner, inzicht in crediteuren en debiteuren, inzicht in tussentijdse cijfers, correspondentie belastingdienst inzake de lopende administratie.

SALARISADMINISTRATIE

Per werknemer met vaste uren per maand kost dit je maar € 9,95 per loonstrook, heeft uw werknemer variabele uren, dan is dit € 14,95 per loonstrook.

DEBITEURENADMINISTRATIE

Wij bieden u de mogelijkheid om ook door ons de volledige debiteurenadministratie te laten verzorgen inclusief de wettelijk vereiste 14 dagenbrief. Indien uw klant niet binnen de gestelde termijn betaald, wordt er automatisch en kosteloos een incassoprocedure opgestart. Hierdoor heeft u geen aparte deurwaarder meer nodig om uw openstaande vorderingen te incasseren!

BUITENGERECHTELIJKE EN GERECHTELIJKE INCASSOSERVICE

Daarnaast zijn wij een landelijk werkend full-service incassokantoor en verzorgen het volledige incassotraject van buitengerechtelijke tot en met gerechtelijke procedure. Hierdoor heeft u geen aparte deurwaarder meer nodig om uw openstaande vorderingen te incasseren! Indien wij uw gehele administratie verzorgen betaalt u in het buitengerechtelijke traject geen dossier- en of andere kosten! Ben je een kleine of startende ondernemer en wil je graag meer weten over ondernemen? Klik op deze link en lees je in! Heeft u nog verdere vragen, neem contact met ons op!

Je pakket op maat, wel zo handig!

We kunnen eventueel ook bij jou op locatie laten zien hoe het werkt,
geheel vrijblijvend natuurlijk. Je krijgt meteen advies over hoe je tijd
kunt besparen op je administratie.
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Het is gebruikelijk dat wij dan ook de
    inkomstenbelasting voor jou regelen.
    WIl je dit ook door ons laten doen, dan komt er € 15 bij je pakket.

Een professioneel administratiekantoor die zeer klantvriendelijk te werk gaat. Top service, altijd alles tijdig op orde.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • LAURENS

Toen ik als beginnende zzp’er aan de slag ging had ik veel vragen over bijvoorbeeld salaris en belasting aangiftes. Wat moest ik wanneer doen? Ik had zelfs vragen over computer programma’s om je administratie op orde te houden. Maar ook had ik vragen als , hoe kan ik omgaan met mensen die hun factuur niet betalen? Welke stappen moest ik dan ondernemen? Vragen die prima en snel beantwoordt werden door Raymond en Nancy. Geen vraag was te gek. Ze waren echt mijn steun en toeverlaat. Duidelijke en heldere afspraken. Ik raad ze dan ook echt aan!

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • JAQUELINE

Goede, deskundige en vriendelijke mensen. Zeer goed duidelijke service en betrouwbaar!!!

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • ANA

Een goede plek om stage te lopen waar ze je een heel breed pakket kunnen aanbieden.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • AMBER

Jammer dat ik maar 5 sterren kan plaatsen want Hilger Administratie verdiend er nog meer, betere boekhouder kan je je niet wensen, staat meteen voor je klaar en bekijkt meteen alle mogelijkheden om je zo goed mogelijk te helpen, in 1 woord topppp!!! Hilger Administratie bedankt voor alles!!!!

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • CHANTAL

Zijn zeer kundig in hun werk en zeer behulpzaam. Top bedrijf

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • ROGER

Leerzame stage gehad

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • GINO

Top bedrijf !

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • PETER

Elke ondernemer heeft een boekhouder nodig, niet elke boekhouder werk zo goed als Hilger Administratie. Klantvriendelijk staat bovenaan bij hun, achtervolgd door punctualiteit.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • SHIMI

Bij Hilger Administratie/Incasso al jaren mijn boekhouding en incasso bureau. Door een ongeluk is bedrijf helaas moeten stoppen. En zelfs na dat ongeluk helpen ze me nog met advies maar je bij grote bedrijven een hoop euro’s voor moet betalen. Maar we laten onze belasting aangiften nog steeds door hun doen. Vanaf dag 1 al meteen een goede ervaring met de incasso die hij doet zat bij een grote incasso bureau en na 5 jaar nog geen cent gezien. Raymond kreeg zijn eerste incasso en binnen een maand kreeg ik de eerste betalingen al binnen. Ook de boekhouding werd perfect gedaan zelfs de fouten van de vorige boekhouder hebben ze aan het licht gebracht. Ik kan alleen maar aanbevelen super mensen die met je meedenken en hart van goud hebben. Wij hebben al gezegd als ik na mijn revalidatie weer een zaak opstart zijn zij degene die onze boekhouding wederom mogen doen. Dus zoek je een goed boekhouder die alles wettelijk ook nog goed uit zoekt en niet zomaar wat zegt of roept. Dan zit je bij Hilger Administratie aan het goede adres. Top ga zo door. Groetjes Mark en Marion voormalig Verkeersschool Pothoven

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • MARK

Ray, top gedaan!! Dankjewel voor de goede communicatie en het uitstekende verzorgen van onze administratie.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • BAS

Eerlijk, direct en zeer open erg prettig om mee samen te werken

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • MILDRED

Altijd onze aangiftes tijdig en zeer correct ingediend voor ons restaurant! We zijn blij dat we er toch voor gekozen hebben om over te stappen naar Hilger Administratie

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • SOPHIA

Hilger Administratie doet al jaren alle incassozaken voor ons bedrijf en dat naar volle tevredenheid! Voorop staat het behoud van onze klantrelatie tijdens de incassoprocedure. Top bedrijf en wij kunnen Hilger Administratie aan elke ondernemer aanraden. Afwikkeling is altijd correct en punctueel. Voelt altijd goed om hiermee zaken te doen.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • GREG

Wat ik van Raymond vindt, hij is voor zijn familie, vrienden en zijn cliënten in zijn professionele deskundigheid, hij geen blad voor zijn mond houdt, rechtuit is en je hem 100% kunt vertrouwen. Zich in een opdracht vastbijt en daarbij spreekwoordelijk over lijken gaat. Wat je wel in je moet hebben, een goede deurwaarder, incassant, advocaat, bewindvoerder en administratieve Willie wortel aan te kunnen bieden binnen je onderneming.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • ALEX

Wij raden elke ondernemer aan om met Hilger Administratie zaken te doen. Top service Ray! Altijd alles tot in de puntjes geregeld voor onze rijschool, taxibedrijf en privé.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • LISA

Super vriendelijk, behulpzaam ook als je net startende bent, helpen hun je goed verder. De service is dus meer dan alleen boekhouding. Eerlijkheid word daar altijd geboden. Echt een aanrader voor iedereen die onderneemt.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • SASKIA

Top bedrijf. echt een aanrader voor iedereen die professionele ondersteuning zoekt!

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • ROGIER

Als je het echt even niet meer weet ,wees dan niet getreurd en klop aan bij Hilger Administratie alles word heel duidelijk uitgelegd en de administratie is altijd op tijd binnen . Zeker aan te bevelen! Top! En bedankt!

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • CINDY

Ontzettend goede begeleiding van Hilger Administratie gehad om als startende ondernemer aan de slag te gaan.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • MARTIJN

Super goede service met een top communicatie en afhandeling. Zeker een aanrader

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • JIM

Ontzettend fijne samenwerking. Wij raden dit bedrijf aan. Is heel professioneel.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • MARCO

Zeer vriendelijk, perfecte uitleg gekregen, en zeer kundig!

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • BRENDA

Wij zijn erg tevreden over het bedrijf Hilger Administratie. Iedere keer opnieuw weten zij ons vakkundig te helpen. Wij kunnen dit bedrijf alleen maar aanbevelen.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • REMMY

Zeer kundig en helpen altijd snel bij vragen die ik heb.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • OLIVIA

Zeker een aanrader , fijne service

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • MAX

In een woord top!

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • VERONIQUE

Goede boekhouder met verstand van zaken, afspraak aanbevolen.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • JEFFREY

Super vriendelijk en goede startersbegeleiding.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • SOPHIT

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • LOEK

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • SELINA

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • DAPHNE

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • MAIKEL

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • MARISKA

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • HUB

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • FRED

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • WILMA

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • TIM

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • JESSEY

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • JAN

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • ELAINE

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • NICOLE

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • ROY

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • DANNY

5 Sterren beoordeling op Google Maps

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN • NIELS

Bent u voornemens om zich te laten inschrijven bij de Kamer van Koophandel als startende ondernemer, of denkt u er wel eens over om over te stappen van uw huidige boekhouder naar een kantoor die wel een sparringspartner voor u is met een persoonlijke benadering? Dan komen wij graag met u in gesprek. Dit is het moment om deze stap te zetten. Wij zijn door Exact gecertificeerd Cloud Accountant.

REVIEWS VAN ONZE CLIËNTEN, Hilger Administratie