STARTENDE ONDERNEMER?
Ga jij je inschrijven bij de Kamer van Koophandel als startende ondernemer, of wil je overstappen van jouw huidige boekhouder naar een nieuw kantoor? Dan komen wij graag met je in gesprek. Dit is het moment om deze stap te zetten. Wij zijn door Exact gecertificeerd Cloud Accountant.
Onze tarieven zijn heel transparant! Alleen dat wat je verbruikt daar betaal je voor, logisch toch? Zo groeit de administratie met jouw onderneming mee!
Onze Tarieven en wat kun je van ons verwachten?
150 in- en verkoopfacturen
€8700per maand
200 in- en verkoopfacturen
€9800per maand
250 in- en verkoopfacturen
€10800per maand
300 in- en verkoopfacturen
€11900per maand
vanaf 500 in- en verkoopfacturen
€16200per maand
Wij hebben een eenvoudige boekhoud overstapservice. Indien je van boekhouder wenst over te stappen naar ons kantoor, nemen wij alle zorgen uit handen. Wij zorgen ervoor dat jouw overstap soepel en snel verloopt. Dit doen wij uiteraard kosteloos.
Hilger Administratie is hèt Administratiekantoor met Incassoservice voor de ZZP’er en het MKB
Indien je op werkdagen voor 16:00 uur een incassozaak aanlevert, ontvangt de debiteur dezelfde dag nog een sommatie via e-mail. Wij werken met losse opdrachten. Je hoeft hiervoor geen boekhoud cliënt te zijn bij ons kantoor.